L’A. va anar fins al final de l’espigó a veure si hi havia pescadors i on podria posar-se el proper dia que hi anés ell.
Les nenes volien banyar-se i ja els havíem dit a casa que no podrien fer-ho, però un cop allà vam deixar-les remullar-se els peus, només una miqueta, que sinó s’haurien acabat mullant tota la roba!
Mentrestant el Pau va preferir estar-se tota l’estona a la piràmide de cordes, amunt i avall, saltant, tornant a pujar i a baixar.
I jo vaig estar fent fotos i recollint pedretes boniques, potser per a algun collaret.
***
Primer baño del año.El domingo fuimos a la playa. Hacía sol, un día muy bonito, al menos por la mañana. Y cada uno pudo hacer lo que más le apetecía.
A. fue dando un paseo hasta el final del espigón, a ver si había pescadores y buscar un buen sitio para el día que vuelva a ir a pescar.
Las niñas querían bañarse y ya les habíamos dicho en casa que no podrían hacerlo, pero una vez allí las dejamos mojarse los pies, sólo un poquito, que sinó se habrían mojado toda la ropa.
Mientras, Pau prefirió estar todo el rato en la piràmide de cuerdas, arriba y abajo, saltando, volviendo a subir y a bajar, intentando cosas nuevas...
Y yo estuve haciendo fotos y recogiendo piedras bonitas, quizá para algún collar.
quin dia tan profitós! a veure si tornen a venir els dies de sol, que els necesito!
ResponEliminapetonets